Ågotnes Caravan Service As doblet omsetningen for andre året på rad.
/Etter flere år i bransjen, så bestemte Trond Lasse Hansen i 2015 at han ville forsøke å starte for seg selv. Ågotnes Caravan Service As så dagens lys , og bedriften fikk seg lokaler i Ormahaugveien 2 på Ågotnes.
Siden dag en har ikke Trond Lasse sett seg tilbake. Klisjeen om kvalitet i alle ledd er noe det jobbes for å etterleve hos Ågotnes Caravan Service, og det har kundene fått med seg. Når 2018 regnskapet gjøres opp så er det med en dobling av årets omsetning for andre året på rad.
Bobiler har blitt trendy
- Jeg begynte i det små, men dette med bobiler og campingliv er tydelig en økende trend i samfunnet. En bobil er ikke lenger ensbetydende med pensjonister på tur om sommeren. Bobiler brukes i dag av alle aldersgrupper. Helt fra unge mennesker på fjelltur om vinteren til store familier på ferietur om sommeren.
Denne trenden har Trond Lasse tydeligvis fått med seg, så etter en tid måtte lokalene utvides. Huseier var med på planene og i tillegg ble Lars Erik Buttdal ansatt. Også han med fartstid i bransjen fra før.
- Lars Erik gjør en fenomenal jobb på reperasjoner, montering og bytte av utstyr. Det å få han med på laget har betydd mye, sier Trond Lasse. Det har medvirket til at vi har kunne ta på oss kommisjonssalg for kunder. I tillegg har vi et samarbeid på salg av bobiler med Vest Auto Caravansenter As på Karmøy. Summen av dette gjør at vi til enhver tid har såpass med bobiler inne til beskuelse at det skulle være noe av interesse for enhver smak og lommebok.
VIL DU SE HVILKE BOBILER SOM ÅGOTNES CARAVAN SERVICE HAR PÅ FINN.NO KLIKKER DU HER !
Trengte rådgivning vedrørende behov og en oppdatering på våre forsikringer
- Forsikringshuset Vest ringte meg på slutten av fjoråret. Da jeg hørte de var Vestlandets største representant for Codan Forsikring, og at de i tillegg hadde en egen ambulerende patruljebil de kaller CodanPatruljen med flinke rådgivere som kunne komme å besøke min bedrift, så takket jeg ja, forteller Trond Lasse.
På besøk fra Codan Forsikring agenturet i Åsane kom rådgiver Halvard Gjerdbakken, som forteller:
- Jeg synes det er viktig å besøke kundene. Jeg snakker med kundene og de forteller hva de gjør og hvordan de driver bedriften sin. I tillegg så kan jeg se og oppleve bedriften med egne øyne. Det fører igjen til at jeg kan gi kvalifiserte råd. At det også er jeg som blir kundens rådgiver i fremtiden gjør at kunden vet hvor han skal ringe eller maile med en gang han får flere ansatte eller kjøper inn noe nytt som bør forsikres.
- I tilfelle Ågotnes Caravan Service så hadde de vokst tildels kraftig de siste årene, og det var dukket opp nye behov siden oppstart. Nå vet Trond Lasse at han har oppdaterte avtaler og at han er riktig forsikret.